NAJLEPSZE WAKACJE? Z KSIĘDZEM!

W tym roku, od piątku (16 sierpnia) do poniedziałku (26 sierpnia), byliśmy razem z ks. Ryszardem (który teraz pracuje we Wrzosowie) nad morzem w miejscowości Chłapowo.

Mieliśmy ładną pogodę, udane wycieczki i wspaniałe towarzystwo. Nigdy nam się nie nudziło, bo zawsze mieliśmy dobrze
rozplanowany czas. Codziennie wieczorem organizowane były pogodne wieczory, na których były różne zabawy. Czasem nawet odbywały się dyskoteki i ogniska.

Każdy animator miał swoją grupę i nadał jej nazwę: Grupa pani Anety – Granitki, s. Małgorzaty – Laski z Alaski, animatora
Łukasza – Słoneczny Patrol, animatora Kuby – Rój Kuby, animatorki Martyny – Miśki Am Am.

Codziennie były dyżury: porządkowy (wynoszenie śmieci), liturgiczny (przygotowywanie Mszy świętej), gospodarczy (nakrywanie do posiłków i sprzątanie po nich) i prowadzenie pogodnego wieczoru.

Byliśmy na ciekawych wycieczkach:
1. Na Hel, gdzie płynęliśmy statkiem, byliśmy w fokarium i oglądaliśmy sztuczki fok oraz ich karmienie.
2. Do parku miniatur i gigantów.
3. Do Gdyni, gdzie zwiedzaliśmy statek ORP Błyskawica.
4. Do Juraty do parku linowego.
5. Do Rozewia do latarni morskiej, z której mogliśmy zobaczyć całe Chłapowo i naszą plażę.
6. Do Jastrzębiej Góry.

Codziennie chodziliśmy na plażę, opalaliśmy się i kąpaliśmy w morzu pod okiem ratownika. Ks. Ryszard cały czas czuwał nad nami i wymyślał różne zabawy w morzu. Wieczorami chodziliśmy na spacery na plażę, by zbierać muszelki i oglądać Zachód Słońca.

Jako, że mieliśmy ze sobą dobry sprzęt, to często jedliśmy ze smakiem watę cukrową i popcorn.

Najlepsza była ostatnia, zielona noc, kiedy smarowaliśmy się nutellą po twarzach.

Bardzo dziękujemy ks. Ryszardowi za zorganizowanie fantastycznych „Wakacji z Bogiem”. Dziękujemy Panu Ratownikowi za opiekę nad nami nad morzem, Panu Kierowcy za szczęśliwe i bezpieczne podróże. Dziękujemy animatorom:
s. Małgorzacie i p. Anecie (z Warszawy) oraz Martynie, Kubie i Łukaszowi.

Wszystkim nam bardzo podobał się wyjazd nad morze i liczymy na więcej „Wakacji z Bogiem” i z księdzem!

Szykujemy się już na ferie zimowe i wszystkich zapraszamy!